Obchodní podmínky
PROVOZOVATEL A PRODÁVAJÍCÍ
Kontakt: info@rodinnastrategie.cz
Bankovní spojení: 2203307431/2010 (Fio Banka)
Pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: www.rodinnastrategie.cz
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.rodinnastrategie.cz. Podmínky upřesňují a blíže vymezují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu je: Rodinná strategie s.r.o., IČO 23669578, (dále jen "prodávající"). Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.rodinnastrategie.cz (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").
1.2 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Registrace
2.1 Při vyplňování údajů pro zaslání produktu na webové stránce je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v objednávce při objednávání produktu jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Informace o produktech
3.1 Produkty, které prodávající nabízí kupujícímu, jsou uvedeny v internetovém obchodě na adrese www.rodinnastrategie.cz, včetně jejich podrobného popisu, hlavních vlastností, základního obsahu, účelu využití. Jedná se o produkty, jejichž účelem je vzdělávat veřejnost v oblasti rodinné strategie. Produkty představují zejména knihy, e-booky, unikátní šablony pro rodinnou strategii, deskové hry či vzdělávací kurzy.
3.2 Produkty obsahují zkušenosti a poznatky prodávajícího z oblasti rodinné strategie a z nich vycházející doporučení.
3.3 Produkty byly vytvořeny prodávajícím a jsou jeho autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění. Nákupem produktů prodávající opravňuje kupujícího užívat produkty výhradně pro jeho osobní potřebu a vlastní vzdělávací účely. Kupující není oprávněn produkty jakkoliv komerčně využívat, zejména je používat v rámci výkonu své podnikatelské, obchodní, poradenské či obdobné výdělečné činnosti, a to bez ohledu na formu nebo rozsah takového využití. Prodávající uzavřením kupní smlouvy neuděluje kupujícímu žádná práva (licenci), která by opravňovala kupujícího k distribuci (šíření) produktů, k jejich úpravám, změnám, přivlastnění či jiným zásahům do autorských práv prodávajícího. Pokud kupující hodlá produkty využívat komerčně, zejména při poskytování služeb třetím osobám, při školeních, konzultacích, workshopech, vzdělávacích programech či jiných obdobných činnostech, je povinen předem uzavřít s prodávajícím samostatnou licenční smlouvu, která mu takové užití výslovně umožní. Bez uzavření licenční smlouvy není komerční užití produktů dovoleno.
3.4 Nákupem produktu v nehmotné (tj. digitální či online) podobě, tj. šablony, e-booku, kurzu, se rozumí získání od prodávajícího práva kupujícího k užití tohoto produktu pro neomezený počet používaných zařízení kupujícího, avšak pouze k jeho osobnímu užívání (stolních počítačů, notebooků, tabletů apod.) a při dodržování stanovených technických podmínek pro řádné a funkční užívání produktu, kterými se rozumí zejména hardwarové a softwarové vybavení provozované na daném zařízení, především oficiální a aktuální verze Excelu v případě nákupu šablony.
3.5 Veškeré informace o technických požadavcích a jiných podmínkách užití produktu v nehmotné podobě jsou uvedeny v podrobném popisu, který je obsažen u tohoto produktu v internetovém obchodě na adrese www.rodinnastrategie.cz.
4. Uzavření kupní smlouvy
4.1 Veškerá prezentace produktu umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto produktu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
4.2 Podle těchto obchodních podmínek se uzavírají kupní smlouvy na základě kterých prodávající prodává kupujícímu vzdělávací produkty v oblasti rodinné strategie, přičemž se jedná o produkty ve hmotné podobě (např. knihy, deskové hry) i nehmotné podobě (např. kurzy, šablony, e-booky).
4.3 Předmětem kupní smlouvy na prodej produktu v nehmotné podobě je oprávnění k užití zpřístupněného produktu jakožto nehmotného díla. Zpřístupnění děl v nehmotné podobě je smlouvou o dodání digitálního obsahu podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku ve formě nehmotného plnění.
4.4 Kupující spotřebitel výslovně souhlasí s tím, aby v případě nákupu produktu v nehmotné podobě (šablona, e-book, kurz) prodávající plnil před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, a kupující spotřebitel rovněž bere na vědomí, že nemůže z tohoto důvodu podle § 1837 písm. l) občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit.
4.5 Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením a plněním kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám a neliší se od základní sazby operátora kupujícího. Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky.
4.6 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o produktu, a to včetně uvedení cen jednotlivého produktu. Ceny produktu jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, kromě nákladů na doručení produktu. Údaj o výši poplatku za doručení produktu je uveden v objednávkovém formuláři. Ceny produktu zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
4.7 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním produktu. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním produktu uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je produkt doručován v rámci území České republiky.
4.8 Pro objednání produktu vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- 4.8.1 objednávaném produktu (objednávaný produkt "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- 4.8.2 způsobu úhrady kupní ceny produktu, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného produktu a
- 4.8.3 informace o nákladech spojených s dodáním produktu (dále společně jen jako "objednávka").
4.9 Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
4.10 Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávaný produkt, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
4.11 Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen "elektronická adresa kupujícího").
4.12 Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
4.13 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
4.14 V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
4.15 Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
4.16 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4.17 V případě předprodeje oznámí prodávající u nabídky produktu v předprodeji termín nejpozdějšího odeslání zboží, který může být i později než 30 dní od objednávky.
4.18 Při předprodeji se předpokládá, že prodávající nemá produkt skladem. V případě, že prodávající vyhodnotí počet objednávek v předprodeji jako příliš nízký, je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a produkt inzerovaný v předprodeji nedodat. Kupující si pak může vybrat, zda chce zrušit celou objednávku, nebo z ní jen odstranit produkt v předprodeji. Pokud se rozhodne pro storno celé objednávky, prodávající vrátí kupujícímu veškeré zaplacené prostředky za danou objednávku. Pokud kupující chce dodat část objednávky neobsahující produkt v předprodeji, prodávající adekvátně upraví cenu podle cen produktů v době objednávky a rozdíl odešle kupujícímu. Vrácení finančních prostředků proběhne do 14 dnů od dohody mezi kupujícím a prodávajícím na stornu či úpravě objednávky.
5. Cena zboží a platební podmínky
5.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího;
- přes platební bránu GPWebPay, která nabízí více platebních metod, především platbu platební kartou
5.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
5.3 Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
5.4 V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
5.5 Při volbě platby platební kartou po internetu bude Kupující po dokončení objednávky přesměrován na platební server třetí strany, kde vyplní potřebné platební údaje. Po ověření jejich platnosti bude objednávka potvrzena a částka ve výši kupní ceny odečtena z účtu Kupujícího.
5.6 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
5.7 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.12), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním produktu kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
5.8 Případné slevy z ceny produktu poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
5.9 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny produktu a zašle jej v elektronické podobě na e-mail kupujícího.
5.10 Zákazník souhlasem s těmito obchodními podmínkami výslovně souhlasí s tím, že mu bude v případě platby kartou doklad zaslán pouze elektronicky, a to prostřednictvím e-mailu.
6. Odstoupení od kupní smlouvy
6.1 Kupující má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem byl prodej hmotného produktu (knihy, deskové hry, apod.) ve lhůtě 14 dnů od převzetí tohoto produktu. Kupující je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit i před dodáním produktu.
Kupující bere na vědomí, že nemůže ve shora uvedené lhůtě 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy, pokud jejím předmětem byl nákup produktu v nehmotné (digitální/online) podobě (šablona, e-book, kurz), který byl kupujícímu dodán před uplynutím 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
6.2 Kupující spotřebitel může učinit shora uvedené odstoupení jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu. Aby byla dodržena 14ti denní lhůta pro odstoupení, postačí, že kupující před uplynutím této lhůty odešle oznámení o odstoupení
prodávajícímu, např. e-mailem na adresu info@rodinnastrategie.cz. V oznámení o odstoupení je nutné uvést číslo objednávky či daňového dokladu, bankovní spojení kupujícího a zvolený způsob vrácení produktu.
6.3 Zde je vzor oznámení o odstoupení, který může kupující použít:
Adresát: Rodinná strategie, s.r.o., IČ 23669578, Lhotka 127, 277 31 Lhotka, e-mail: info@rodinnastrategie.cz
Věc: Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Oznamuji, že tímto odstupuji od této kupní smlouvy:
– číslo objednávky: _____ ,
– objednávka potvrzena dne: _______,
– převzetí produktu dne: ____ .
Kupující: jméno: ___ , příjmení: ____, adresa: ____, e-mail: ____,
Podpis kupujícího: __________
Datum: ___________
6.4 Prodávající zašle kupujícímu elektronicky prostřednictvím e-mailu potvrzení o přijetí oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, a to bezodkladně po jeho přijetí.
6.5 Kupující vrátí kupujícímu částku odpovídající uhrazené ceně produktu dle kupní smlouvy bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající nahradí kupujícímu rovněž náklady na doručení produktu kupujícímu, avšak pouze ve výši, která je účtována za nejlevnější z možných způsobů doručení, uvedených v objednávkovém formuláři prodávajícího. Prodávající vrátí částku kupujícímu způsobem, kterým přijal platbu od kupujícího při provedení jeho objednávky, pokud kupující neurčí jiný způsob vrácení. Kupujícímu tím nevzniknou žádné náklady.
6.6 Prodávající není povinen vrátit částku kupujícímu dříve, než obdrží od kupujícího produkt nebo než kupující prodávajícímu prokáže, že produkt prodávajícímu odeslal.
6.7 Kupující zašle či jinak předá prodávajícímu produkt do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. To neplatí, pokud mu prodávající nabídl, že si produkt sám vyzvedne. K zachování lhůty postačí, že kupující produkt odešle prodávajícímu. Náklady na vrácení produktu prodávajícímu nese kupující.
6.8 Kupující neodpovídá za snížení hodnoty produktu, ke kterému dojde v důsledku nakládání s produktem způsobem, který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi produktu a jeho funkčností. Za snížení hodnoty produktu způsobené jinak, kupující odpovídá. V takovém případě má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu za snížení hodnoty produktu, který je oprávněn si započítat na vrácenou částku.
6.9 Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním produktu, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu objednaný produkt, a to ani v jiné náhradní přiměřené dodací lhůtě.
7. Dodání produktu
7.1 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
7.2 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
7.3. Kupující bere na vědomí, že nehmotné (digitální/online) produkty vyžadují ke své funkčnosti či splnění účelu, pro který byly vytvořeny, určité technické či znalostní předpoklady, např. určité hardwarové či softwarové vybavení kupujícího, jak je uvedeno u příslušného produktu na webové stránce www.rodinnastrategie.cz. Kupujícímu se doporučuje, aby se před nákupem těchto produktů s těmito předpoklady a požadavky seznámil. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za to, že kupující tyto požadavky či předpoklady nesplňuje, zejména nenese odpovědnost za stav a funkčnost hardwarového a softwarového vybavení kupujícího, datové sítě kupujícího nebo veřejné datové sítě.
7.4 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Opakovaným doručováním zboží se rozumí více než jednou.
7.5 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
7.6 Produkty v nehmotné (digitální/online) podobě (e-booky, šablony, kurzy, apod.) dodá prodávající kupujícímu bezodkladně (nejpozději následující pracovní den) po zaplacení celkové ceny uvedené v objednávce, a to zasláním produktu či odkazu URL adresy v elektronické podobě na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.
Produkty v hmotné podobě (knihy) odešle prodávající kupujícímu nejpozději do 5 pracovních dnů po potvrzení objednávky a zaplacení celkové ceny tak, aby byl produkt kupujícímu dodán nejpozději do 10 pracovních dnů. Nebude-li produkt skladem, informuje prodávající kupujícího bezodkladně o jiné lhůtě dodání.
Toto neplatí v případě předprodejů, u kterých prodávající na webových stránkách vždy uvede termín, ke kterému zboží nejpozději dodá.
7.7 V dopravě produktů spolupracujeme s firmou Zásilkovna.cz
8. Reklamace
8.1 Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 občanského zákoníku.
8.2 Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) u prodávajícího elektronicky prostřednictvím e-mailu na adrese Info@rodinnastrategie.cz.
8.3 Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, přesný popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava či dodání nového produktu). K reklamaci je nutné přiložit daňový doklad (fakturu), jako doklad o zakoupení produktu.
8.4 Kupující by měl uplatnit práva z vadného plnění bezodkladně poté, co vadu produktu zjistí. V případě, že kupujícímu nebude ve stanovené lhůtě dodán nehmotný (online) produkt resp. přístupové údaje, prodávající doporučuje kupujícímu zkontrolovat před reklamací e-mailovou složku "spam" nebo "hromadná pošta".
8.5 Kupující je oprávněn učinit reklamaci ve lhůtě 2 let od převzetí produktu. Musí se však jednat o vadu, která zde byla v době převzetí produktu. Je-li kupujícím spotřebitel, má se za to, že vada zde byla v době převzetí, pokud se projeví do 1 roku od převzetí.
8.6 Kupující má nárok na bezplatné odstranění vady podle svého požadavku, a to buď opravou nebo dodáním nového produktu bez vad.
8.7 Prodávající je oprávněn odmítnout odstranit vadu (opravou nebo dodáním nového produktu bez vady), je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by měl produkt bez vady. V takovém případě má kupující právo požadovat při oprávněné reklamaci slevu z ceny produktu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud se jedná o významnou vadu.
8.8 Prodávající bude informovat kupujícího o vyřízení reklamace elektronicky prostřednictvím e-mailu, a to do 5 pracovních dnů ode dne doručení reklamace. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamace. V případě nákupu nehmotného produktu (šablony, kurzu, e-booku, apod.), vyřídí prodávající reklamaci v přiměřené době s přihlédnutím k povaze produktu a k účelu, pro který produkt slouží.
8.9 Pokud prodávající oprávněnou reklamaci ve stanovené lhůtě nevyřídí, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující bere na vědomí, že týká-li se nevyřízená oprávněná reklamace nehmotného produktu, ztrácí kupující odstoupením od kupní smlouvy oprávnění k užití produktu.
8.10 Kupující bere na vědomí, že reklamace není oprávněná, pokud byla vada produktu způsobena kupujícím, a to přímo či nedodržením doporučení či návodu na použití. Tato doporučení a návody na použití jsou uvedeny u produktu v internetovém obchodu na adrese www.rodinnastrategie.cz. Reklamace není oprávněná rovněž v případě, kdy vada/nefunkčnost/porucha produktu vznikla v důsledku běžného užívání. Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího na to, že neodpovídá za závady nehmotného produktu (nefunkčnost, poruchy apod.), které vznikly v důsledku pomalého internetového připojení kupujícího, neaktualizovaného internetového prohlížeče či nenainstalovaného povinného softwaru pro spuštění online produktu (především u šablon, kurzů, ebooků, apod.).
8.11 Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího na to, že určité produkty vyžadují ke své funkčnosti či splnění účelu, ke kterému jsou určeny, určité znalosti, např. práce s PC. Prodávající neodpovídá za to, produkt není pro kupujícího plně funkční, pokud kupující tyto znalosti nemá.
8.12 Prodávající dále výslovně upozorňuje kupujícího na to, že produkty mají vzdělávací účel. Prodávající nenese odpovědnost za to, zda a jakým způsobem kupující využije informace, názory a doporučení prodávajícího obsažené v produktu, jak kupující naloží s těmito informacemi a jaké to bude mít důsledky.
9. Ochrana osobních údajů
9.1 V rámci uzavření a plnění kupní smlouvy dochází ke zpracování osobních údajů kupujícího. Osobní údaje zpracovává prodávající jakožto správce osobních údajů. Rozsah, účel a další informace o zpracování osobních údajů kupujícího jsou na webových stránkách prodávajícího www.rodinnastrategie.cz, ve složce "Pravidla GDPR".
10. Řešení sporů, vyřizování stížností
10.1 Spor mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy řeší obecné soudy
10.2 Kupující spotřebitel je má podle zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní spory a mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a dle podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
10.3 Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce se zahajuje výhradně na návrh kupujícího spotřebitele, a to pokud se kupujícímu nepodařilo spor vyřešit přímo s prodávajícím. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující poprvé u prodávajícího uplatnil svoje právo, které je předmětem sporu.
10.4 Kupující spotřebitel může využít pro online mimosoudní řešení sporu platformu ODŘ zřízenou Evropskou komisí, která je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.5 Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.
10.6 Dozor nad dodržováním zásad ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.uoou.cz.
11. Závěrečná ustanovení
11.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
11.3 Kupní smlouva se uzavírá na dobu splnění závazků prodávajícího a kupujícího, které z ní vyplývají.
11.4 Kupující před odesláním objednávky potvrzuje, že si obchodní podmínky přečetl.
11.5 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě.
11.6 Preferovaný způsob komunikace mezi prodávajícím a kupujícím je elektronická komunikace prostřednictvím e-mailu.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 08. 08. 2025
